Кошик
27 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:30 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (44) 355-50-00
+380 (73) 355-50-00
+380 (67) 545-54-51
Залишити відгук

Маркіратори та маркувальне обладнання

Конституційна 9А, Кривий Ріг, Україна
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаВартість доставки – від 50 грн (залежно від габаритів та ваги товару). Замовлення буде доставлено до пункту видачі протягом 1-5 робочих днів. Покупець отримає SMS-повідомлення від "Нова Пошта" про прибуття замовлення до відділення одержувача. Зверніть увагу: замовлення доставляються до відділення "Нова Пошта" наступного робочого дня. Замовлення може безкоштовно зберігатись на складі "Нова Пошта" протягом 7 календарних днів, після чого замовлення автоматично надсилається назад продавцю. Для отримання посилки потрібен паспорт, посвідчення особи або додаток "Нова Пошта".
  • Магазини Rozetka
  • СамовивізСамовивіз з офісу нашої компанії в Україні: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Конституційна 9а
  • Meest ПОШТАДоставка у відділення або адресна доставка. Доставка до відділень та поштоматів - від 40 грн. Адресна доставка - від 75 грн. Термін доставки - 1-5 робочих днів.
  • Доставка кур'єромАдресна доставка "до дверей". Термін доставки - 1-5 робочих днів.

Способи оплати

  • Пром-оплатаПром-оплата — це безпечна оплата замовлень на prom.ua, при якій гроші за замовлення резервуються на транзитному рахунку в банку, допоки покупець не забере посилку з відділення перевізника. Вартість доставки оплачує покупець згідно з тарифами перевізника. Prom не зберігає і не опрацьовує дані банківських карт. Безпека всіх угод гарантується відповідно до стандартів безпеки Payment Card Industry Data Security Standard і щорічно підтверджується сертифікатом PCI DSS Банк-емітент платіжної картки може стягувати комісію, розмір якої залежить від умов обслуговування платіжної карти (від 0,5% до 4%). Комісія за переказ коштів, що сплачується платником (покупцем) фінансовому партнеру Prom.uа становить: 0,5% від суми переказу (вартості замовленого товару) +5 грн для замовлень з каталогу 1% від суми переказу (вартості замовленого товару) +5 грн для замовлень з сайту продавця Продавець самостійно сплачує банку комісію за послуги інтернет-еквайрингу (2,2% від суми переказу).
  • ПісляплатаПокупець сплачує вартість замовлення при його отриманні у відділенні перевізника.
  • Оплата готівкоюПри самовивозі з офісу компанії або при адресній доставці.
  • Безготівковий розрахунокРеквізити для безготівкового розрахунку: Отримувач: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАРК" ІПН: 421845104872 ЄДРПОУ: 42184514 IBAN: UA023052990000026007020405238 в АТ КБ "ПРИВАТБАНК", м. Дніпро Адреса отримувача: 50053, м. Кривий Ріг, вул. Конституційна, будинок 9А Є платником податку на прибуток на загальних підставах

Гарантія:

Термін гарантійного обслуговування кожного товару вказано в експлуатаційних документах. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон від компанії PROMARK. Перш ніж почати використовувати товар, рекомендуємо вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та посібником з експлуатації.

Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться під час передачі товару покупцю.

Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника або продавця (сервісними центрами) за наявності правильно заповненого гарантійного талону та документа, що підтверджує оплату товару. У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу. Щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно зберігати протягом усього гарантійного терміну рахунок і гарантійний талон, що додаються до товару в момент його покупки.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом чотирнадцяти днів покупець може обміняти техніку за умови, що товар не був у вжитку, а також збережено товарний вигляд та споживчі властивості, збережено упаковку, збережено всі аксесуари, компоненти та документацію, що входять до склад товару, і не порушена їх упаковка (часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їхнє сильне пошкодження), збережені пломби, фабричні ярлики, товарні квитанції або накладні (документи, що підтверджують купівлю товару);



Гарантійний термін товару обчислюється з дня продажу.
Претензії споживачів, передбачені законодавством про захист прав споживачів, можуть бути подані протягом гарантійного терміну за умови, що недоліки товару не виникли через порушення покупцем правил експлуатації, транспортування, зберігання, дій третьої сторони, а також впливу стихійних явищ.

Обміну чи поверненню підлягає лише новий товар, який не був у вживанні та не має слідів використання: Упаковка не пошкоджена, товар не має подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо.

Якщо товар не працює, або працює неправильно, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner