Кошик
25 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:30 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (67) 632-64-74
Залишити відгук

Маркіратори та маркувальне обладнання

Чарівна 2, 131, Кривий Ріг, Україна
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • СамовивізСамовивіз в любому з наших офісів по Україні.
  • Нова ПоштаБезкоштовноВартість доставки від 60 грн (в залежності від габаритів продукції), Замовлення буде доставлене у пункт самовивозу протягом 1-5 робочих днів. «Нова пошта» проінформує SMS-повідомленням про те, що замовлення чекає у відділенні «Нова пошта». Зверніть увагу: замовлення, оформлені до 12:00, доставляються до відділення «Нова пошта» на наступний робочий день (у віддалені населені пункти на 1-5 день). Замовлення, оформлені після 12:00, будуть відправлені на наступний день. Замовлення може безкоштовно зберігатися на складі «Нова пошта» 5 робочі днів. На 6 день замовлення автоматично відправляється назад Відправникові. Для отримання відправлення необхідний паспорт, посвідчення особи або додаток «Нова пошта».
  • DHL - для інших країнБезкоштовноДоставка згідно тарифів DHL
  • Доставка кур'єромБезкоштовно
  • Meest ПОШТАБезкоштовноБезкоштовна доставка
  • Магазини Rozetka

Способи оплати

  • Пром-оплатаПром-оплата — це безпечна оплата замовлень на prom.ua, при якій гроші за замовлення резервуються на транзитному рахунку в банку, поки покупець не забере посилку з відділення. Вартість доставки оплачує покупець згідно з тарифами логіста. Prom не зберігає і не опрацьовує дані карт. Безпека всіх угод гарантується відповідно до стандартів безпеки Payment Card Industry Data Security Standard, і щорічно підтверджується сертифікатом PCI DSS Банк-емітент платіжної картки може стягувати комісію, розмір якої залежить від умов обслуговування платіжної карти (можлива комісія банку від 0,5% до 4%). Комісія за переказ коштів, що сплачується платником (покупцем) фінансовому партнеру Prom.uа становить: 0,5% від суми переказу (вартості замовленого товару) +5 грн для замовлень в каталозі 1% від суми переказу (вартості замовленого товару) +5 грн для замовлень на сайті продавця Продавець самостійно сплачує банку комісію за послуги інтернет-еквайринг (2,2% від суми переказу). Продавець самостійно сплачує банку комісію за послуги інтернет-еквайринг (2,2% від суми переказу).
  • Оплата за реквізитамиЩоб оплатити рахунок за реквізитами, достатньо обрати категорію платежу, заповнити кілька рядків інформації (ЄДРПОУ, назву та рахунок IBAN одержувача) та ввести дані для платежу. Здійснити платіж можна картками Mastercard, Visa, а також НПС ПРОСТІР будь-якого банку України. Перед оплатою ретельно перевірте коректність зазначених даних.
  • Оплата за реквізитами5168 7456 0484 0097
  • Готівкою
  • ПісляплатаЗ 23 травня 2022 року компанія "Нова пошта" змінює тарифи на доставку та вводить ряд спрощень у тарифах та послугах для клієнтів задля полегшення розрахунку вартості відправки. Про це повідомляє пресслужба НП. Перша зміна – знижується тариф на доставку посилок у поштомат на 10 грн. Відтепер послуга коштуватиме 50 грн. За фіксованою ціною можна буде відправляти документи та посилки незалежно від географії доставки. У поштомат можна відправити посилки вагою до 20 кг. Друга зміна – зменшуються вагові градації у тарифі на доставку по Україні. Замість 7 вагових категорій посилок вводиться 3 тарифи за вагою: мала (до 2 кг) – 60 грн. Якщо ви відправляєте одяг, то при його відправці ви безкоштовно отримаєте пакети на 0,5 кг, 1 кг або 2 кг. середня (до 10 кг) – 80 грн. велика (до 30 кг) – 120 грн.
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay

Гарантія:

Термін гарантійного обслуговування кожного товару вказано в експлуатаційних документах. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон від компанії PROMARK. Перш ніж почати використовувати товар, рекомендуємо вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та посібником з експлуатації.

Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться під час передачі товару покупцю.

Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника або продавця (сервісними центрами) за наявності правильно заповненого гарантійного талону та документа, що підтверджує оплату товару. У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу. Щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно зберігати протягом усього гарантійного терміну рахунок і гарантійний талон, що додаються до товару в момент його покупки.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом чотирнадцяти днів покупець може обміняти техніку за умови, що товар не був у вжитку, а також збережено товарний вигляд та споживчі властивості, збережено упаковку, збережено всі аксесуари, компоненти та документацію, що входять до склад товару, і не порушена їх упаковка (часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їхнє сильне пошкодження), збережені пломби, фабричні ярлики, товарні квитанції або накладні (документи, що підтверджують купівлю товару);



Гарантійний термін товару обчислюється з дня продажу.
Претензії споживачів, передбачені законодавством про захист прав споживачів, можуть бути подані протягом гарантійного терміну за умови, що недоліки товару не виникли через порушення покупцем правил експлуатації, транспортування, зберігання, дій третьої сторони, а також впливу стихійних явищ.

Обміну чи поверненню підлягає лише новий товар, який не був у вживанні та не має слідів використання: Упаковка не пошкоджена, товар не має подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо.

Якщо товар не працює, або працює неправильно, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner